Banner 1

Banner 1
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Monday 19 December 2011

Onrus Gebed


~Tinus Pieterse 17 Oktober 2011


Rusteloos,
onbeperkte muse versadig my breinselle
wat deur my jeug besoedel was,
is.
Vir al die smarte van my oorspronklike
hart
word my gedagtes versmet, maar net
weer gevat.

Is daar.
Skaduwees teen plafonne, mure en
geeste en gatte
wat teen my af gevaar het
deur vrees en vlees verlate?
Ontwrig,
my eerder weer later, o
Vader
is die koeëlrond kring voltooi?

Tekens van my onrus geleidelik,
verrig?

As dit
is,
neem nie my hand
en lei my sommer nie oor die rant
waar gediertes my sal insluk van die kant
en,
vreemde blou vlamme my longe invlug
waar strawwe stukke my keel nie ontug.

Asseblief.

Neem my eerder diep by my ooglede in,
waar rooi riviere, geel-vorms en blou-gedagtes
danse bring,
ligte nag geluide oor my dromme saai
Waar,
maan winde duidelik  suid-noordelik
waai.